Serwis używa pliki cookies!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej
” Polityce Cookies – kliknij tutaj ”
Tak! Zgadzam się
Tak! Zgadzam się
Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniu 08.12.2021 r. po godzinie 12:30 została przywrócona prawidłowa praca systemu w zakresie zakładania blokad kartowych i BLIK, a salda środków do wykorzystania są wykazywane w prawidłowej wysokości.
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Szanowni Państwo,
informujemy, że występują problemy w zakresie zakładania blokad na rachunkach z operacji dokonywanych kartami i BLIK.
Powoduje to wykazywanie nieprawidłowego salda środków do wykorzystania.
Pracujemy nad usunięciem awarii i przywróceniem prawidłowych sald środków.